Přeskočit na navigaci

Obchodní podmínky

Prosíme o prostudování níže uvedených obchodních podmínek obchodu Lis-na-pet-lahve.cz.

Balné, doprava a způsoby platby

Balné neúčtujeme a je pro naše zákazníky zdarma. Zboží doručuje GEIS zpravidla do 1-2 pracovních dnů od přijetí Vaší objednávky. Cena poštovného činí 110,- Kč s DPH. Kupující zboží uhradí při přebírání zboží od poštovní služby dobírkou. Cena dobírky je 40,- Kč s DPH.

Reklamace a záruka

Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho opotřebením neodpovídajícím způsobem. Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku. Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace. Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím, návodem i záručním listem. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

Výměna a vrácení zboží

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující: Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky (telefonicky nebo e-mailem na adrese info@lis-na-pet-lahve.cz) Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího (MASTRA-ŠIMONÍK, s.r.o., Traplice č.p. 420, 687 04 TRAPLICE) nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky. Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obale se všemi etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží. Ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího bude zkontrolován jeho stav. Pokud nebude zboží nijak opotřebeno, může si zákazník vybrat jakým způsobem mu budou vráceny peníze (složenkou či bankovním převodem). Vrací se vždy pouze hodnota zboží, nikoliv poštovné. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí vždy zákazník.

Ochrana osobních údajů

Vážíme si Vaší důvěry a chráníme Vaše data před zneužitím. Bezpečnost Vašich dat je pro nás důležitá, a věnujeme jí proto maximální pozornost. K důvěrným informacím o Vaší osobě nemá přístup třetí strana - neposkytujeme nikomu Vaše data v žádné podobě. Dodržujeme zákonem stanovené povinnosti a postupy. Shromažďujeme veškeré objednávky. Je to nutné kvůli zajištění dodávek zboží a také reklamacím.


Lis na pet lahve

Copyright © 2010 Praktický lis na pet láhve | WWW prezentace | Partneři: www.ekomb.cz